Här kommer lite efterlovade bilder!

Som utlovat! Lite bilder! Desvärre kunde jag inte ladda över bilden jag hade på min kedja, men jag är säker på att ni ändå lyckas hitta någon! Istället har jag här bilder på triologin av Stephenie Meyer (Treans bild var konstig och gick inte heller att ladda upp, men när den finns på svenska lovar jag en bild!), och även en bild av denna förtjusande unga författare!  Ursäkta för att bilderna är så stora, men det var antingen det elr minimala
bilder. Jag har funderat på att göra ett specialrepotage om Stephenie Meyer i ett inlägg inom snar framtid för jag vill att alla ska få veta lite om denna underbara författare! Frågor eftersökes, så jag har något att gå efter!

image5 Världens bästa bok! Tror att alla håller med mig!

image6 Succé tvåan


image7 Stepenie Meyer, du  är bäst på att skriva!
 

You know you love me!

                                   XOXO // Gossip Girl                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0