Påsk"love"

Heey there!  Nu är det entligen dags för en ny uppdatering om det senaste skvallret!

   Kändisskvaller: 
Nå? Är det då något som har hänt i kändisvärlden? You bet on it!
Jag vill bara ta upp en sak som skakar hela kändisvärlden, och gör bland annat mig upprörd. Jag tror att de flesta vet vem bloggprofilen "Alex Schulman" är. Han gör mig så förbannad! Han tror att han kan hålla på hur han vill. Han snackar skit om en massa kändisar och beter sig allmänt barnsligt. Jag tycker att det är helt rätt att han har fått sin blogg borttagen. Frågan är om han har rätt att kritisera folks personligheter och utseende, när han varken har ett snyggt utseende eller en fin personlighet? Skärpning Schulman!
En annan kändisgrej som egentligen inte är någon nyhet direkt är att Carola har blivit väldigt impopulär den senaste tiden. Varför? Hon är ju en grym sångerska och har varit favorit bland svenska folket, så vad är det då som har hänt egentligen? Kan det bero på att folk är avundsjuka på hennes talang, eller att de helt enkelt har tröttnat på stjärnan? Jag vill iallafall hylla henne för att hon vågar stå på sig! You rock girl!

  Modetips:
Denna gången tänker jag dela med mig av ett exlusivt modetips! Det är helt enkelt perfekt ifall man känner sig lite risig någon dag och vill att uppmärksamheten ska riktas någon annanstans. Leta då fram någon gammal eller ny accesoar i en färgstark nyans! Jag bara älskar sådanna detaljer!

 Bok och Filmtips:
På filmfronten kan jag tipsa om en film som jag tydligen vunnit på en hemsida. (Hade ingen aning om att jag ens anmält mig dit men ändå.) Den heter Ripley Underground och är baserad på en bok som heter The talented Mr.Ripley. Den får +++. Jag har inte riktigt sett färdigt den än men så mycket av det jag har sett var väldigt bra.

Det var allt jag hann skriva denna gång, ha ett bra påsklov!

 Who I am? That's a secret I'll never tell!  XOXO //Gossipgirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0