Exklusiva bilder från nyheter på Cocoo.se!

Hello sweeties!
Detta inlägget kommer inte att bli så långt, men fokuset ligger den här gången på nyheter från Cocoo.se.


Det här är Cocoo.se:

www.cocoo.se är en sida på nätet där du kan köpa väldigt vackra och fantasirika smycken för alla smaker och stilar. Priserna är olika, det finns alltså både billiga och lite dyrare "juveler".

Jag har fått det gyllene tillfället att få sammarbeta med Cocoo som alltså äger hemsidan och är hjärnan bakom allt.
Jag kommer att få en massa bra erbjudanden som ni underbara läsare kan ta del av. Här kommer alltså några nya exklusiva erbjudanden som inom snar framtid kommer att finnas på hemsidan.

Erbjudanden:

I den nya härliga kollektionen finns en del riktigt söta halsband, och jag tyckte att de förmedlade en känsla av sommar, barnminnen,  kanske från sommrar när man var liten, och främst minnen från denna sommarn som man vill spara någonstans och plocka fram när vintermörkret omsluter en. 

Jag fastnade främst för två stycken halsband, men kommer att visa tre varianter, alltså från den nya kollektionen som finns på www.cocoo.se inom några dagar! Håll utkik!




Den här skönheten skulle jag själv vilja bära, men i ärlighetens namn så tycker jag att den är lite för dyr. Men vem blir inte förälskad i det här halsbandet? Jag skulle vilja ha det som ett minne från den här sommaren och låsa in alla fina minnen för att kunna låsa upp och plocka fram dem när man behöver dem. Den blir din för 245:-



Det här halsbandet är riktigt charmigt och jag är kär i det också :P Finns faktiskt inte så mycket mer att säga om det. Det är ditt för 165 pix!


Det här halsbandet är väldigt enkelt, men som man brukar säga "Less is more"!  Gulligt och tjejigt för 165 kr!



Jag tror att det var allt för den här gången! En ny bloggdesign är att vänta! Jag ska försöka hinna med det så fort jag kan! Glöm inte att besöka www.niccsosweet.blogg.se och www.cocoo.se

   You know you love me!    XOXO // GossipGirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0