Stockholm i mitt hjärta! Låt mig besjunga dig nuuuuu!

Inledning: Hello gorgeous! Jag är på überbra humör, för skolan är äntligen slut! Jag har väntat och väntat, och nu äntligen är det sommarlov! Jag ska fira med att festa idag!
Alltså förbereder jag mig genom att dricka något som ska föreställa någon form av islatte... Anledningen är att jag ska hålla mig vaken om ni inte hade räknat ut det. Hehe, vi får väl se hur det går med den saken!

En liten rolig text för att fira er och sommaren: Här kommer alltså en jättekul text som jag har hitat på en annan tjejs blogg, enjoy!

Före giftermålet;

Tjejen: Hej Kalle
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej! Vart har du fått de ifrån? Bara tanken får mej att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mej?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mej någon gång?
Killen: Nej, aldrig!! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till de.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mej?
Killen: Är du galen? Du känner väl mej?
Tjejen: Kan jag lita på dej?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling....


7 år efter..... Läs texten nerifrån och upp

Haha, den var väl lite kul?

Kändisskvaller: Det är faktiskt så att vår kära skandaldrottning har tatuerat sig! Jo det är sant! Tre små stjärnor på axeln/ryggen. Gulligt tjejen, men de syns ju knappt...

Hmm.. Vad har jag mer för snaskigt skvaller? Just det ja. Jag har upptäckt att många kändisar så som bla. Blake Lively (Från våran kära serie Gossip Girl!) och Zac Efron (Känd från High School Musical) har börjat engagera sig för att skapa n bättre miljö. De använder ekologiska väskor, de har tröjor med coola budskap om att vi ska värna om vår framtid och planet, underbart och fantastiskt tycker jag! Fortsätt så!

Skvaller från mitt liv: Ja, som sagt har jag haft skolavslutning idag och är överlycklig för det! Och så väntar en fest senare ikväll som jag hoppas blir riktigt lyckad! Jag vill önska alla nior på min skola ett stort grattis och lycka till i framtiden! Jag kommer garanterat sakna en hel del av dem. Ha det bra i livet, och må lyckan leda er!
Hmm.. Jag fick en kommentar på ett av mina tidigare inlägg som inte var så trevligt, och därför vill jag passa på att be er underbara läsare att endast skicka mig seriösa kommentarer. Ni kan själva läsa det och se vad jag menar. Kanske var det ett rop på uppmärksamhet? Jaja, som man brukar säga; Vem bryr sig om vad dom skriver, så länge dom stavar namnet rätt? Och jag har sagt det förut men säger det igen; Somliga mognar senare än andra.
Men om ni har något något ni undrar över eller vill framföra (posetivt eller negativt) så får ni gärna mejla mig på [email protected] istället för att skriva barnsliga kommentarer som dessutom är väldigt taskiga. I så fall tar jag gärna åt mig och gör vad jag kan för att förbättra denna blogg-för eran skull eftersom denna bloggen är till alla mina togna läsare! Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, ha en trevlig sommar så ses vi snart igen!

And who I am? That's a secret I'll never tell! XOXO // GossipGirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0