Ursäkta! Hur ska denna tiden räcka? Hur ska jag hinna med min vecka? För alla måste va perfekta!

Hello cupcakes!
Jag måste verkligen be om ursäkt till alla er som försökt mejla mig den senaste tiden. Min (er) mejladress har kaputt! Den är borta! Jag måste verkligen gå till botten med det här..
Anyway, jag måste alltså dessvärre skjuta upp inlägget om kärlek och relationer på obestämd framtid.  En en gång: Förlåt, förlåt, förlåt!

Så nu får det här bli ett lite oplanerat inlägg eftersom jag har några timmar över innan jag måste ta itu med allt skolarbete...

Kändisskvaller:
På kändisfronten har det hänt en del. Rachel Bilson har joinat den blonda sidan! Kul att hon vågar förändra sig, för jag vet hur det känns när man väl sitter där i frisörstolen.. Men frågan är om det verkligen passar henne så bra? Jag tycker personligen att hon var mycket sötare i brunt hår.. Sorry Rachel.
En annan lite kul grej är att Bob Marley "Jr" kommer till Sverige. Lite otippat kanske, men vad vore livet utan lite spänning?
Och inte att förglömma! Brolle och Elin Lanto är offesiellt tillsammans! Grattis, Grattis!

Modetips:
Jag har hittat världens gulligaste läppglans! Nu kanske somliga tänker "Åh, vad gör hon!? Läppglans har väl inte med mode att göra?!" Men då säger jag; Fel, Fel, Fel! Det har visst med mode att göra så var tyst bara.
Dessa små skönheter kommer från UrbanOutfitters.se och kostar i svenska kr ca. 150:- De finns att köpa som 6-pack och doftar inte bara gott, utan smakar gott också! Finns i smakerna/dofterna; Vilda bär, Tårta, Chokladkräms-puff och chokladsprittsad muffins. (Det står åtminstonde på deras sida att det smakar också, så jag går på den informationen.)
image34
Det andra tipset är faktiskt en av mina favoriter och finns att köpa på de flesta vanliga affärer med smink. T.ex
Åhlèns. Mina är dock köpta på en flygplats till specialpris, men så dyra är dom faktiskt inte. Juvelerna heter Agatha Ruiz de la Prada och kostar i och för sig lite, ca.250:- som billigast, men det är märkesläppglans så.. Ja.. Vill man vara fin så får man pröjsa som jag brukar säga.  Det som är posetivt är att dom faktiskt smakar lite också, och även att dom luktar helt fantastiskt! Många vänder sig om och frågar vem det är som har parfym eller godis på sig när jag öppnar mina små burkar! Det finns även ett par negativa punkter.. Doften försvinner efter några minuter mer eller mindre och läpparna kan eventuellt kännas lite konstiga. Jag kan inte riktigt beskriva kännslan, men jag kan defenetivt rekommendera dessa! Dofterna/smakerna är: Körsbär, Hallon, Papaya, Passionfrukt och Tutti-Frutti. (Det är dom sorterna som jag har, men tydligen finns det ännu fler)
image35

Nu till betydligt knäppare grejer. Ett märke från U.S.A (Ofcourse..) som kallar sig Demeter har mixtrat fram nya parfymer. Det låter ju lite skojj, men vänta bara tills ni hör bara några av dofterna.. Säg EN doft och den finns! Jag ska nu räkna upp dofterna som jag förvånades mest över;
Babypuder, basilika, julgran, gräs, fönsterputs, smuts, damm, läder, svamp, Nya Zeeland, hav, färg, regn, rysskt läder, snö(ursäkta, men hur sjutton luktar SNÖ?!), stall, Suschi, vinyl, blöt trädgård... Ja, listan är oändligt lång! Somliga dofter är väl lite roliga eller bra, men damm?! Helt seriöst? Jag skulle vilja köpa någon av de lite sjukare dofterna bara för att se om det verkligen luktar så. Annars kan man ju bar stämma dom, i U.S.A stämmer de ju varandra för allt möjligt..  Gå gärna in på deras hemsida och låt er inspireras! www.Demeterfragrance.com

Skvaller från mitt liv:
Jaha, det har väl inte hänt speciellt mycket. Jag blev väldigt irriterad på en kompis som lekte överlägsen och spelade duktig, men jag lät henne hållas.. Somliga mognar senare än andra...
Jag har dragit igång med ching-chong-sparka-folk-så-hårt-du-kan-sport igen! Det går väldigt bra, och jag fick privatträning av en lite äldre kille igår...
Idag blir det plugga av! Prov och läxförhör imorgon så jag har inte mycket till val. Om jag hinner ska jag gå på Hallelujah-möte ikväll, men det får vi se hur det blir..
På TV idag blir det Grey's Anathomy så det får jag inte missa! En av mina favoritserier.
Jag har jusst kommit fram till att jag stressar för mycket. Gjorde ett test i FRIDA så jag ska för en gångs skull försöka att inte stressa. Kanske skriva lite på min bok så den blir klar någon gång.
Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om för tillfället. Om ni vill nå mig så råder jag er att skriva en liten kommentar eller använda telepati.. Ska försöka sparka igång min (er) mejl så snart som möjligt!
  And who I am? That's a secret I'll never tell! XOXO GossipGirl

Kommentarer
Postat av: hannistyle

svara gärna på frågan om otrohet i min blogg

2008-05-14 @ 15:06:55
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Jag är anonym

"Jag blev väldigt irriterad på en kompis som lekte överlägsen och spelade duktig, men jag lät henne hållas.. Somliga mognar senare än andra..."



Stämmer precis in på dig.



"Kanske skriva lite på min bok så den blir klar någon gång."



Om den blir färdig, kommer den ändå inte bli publicerad. Se det mer som ett nöje.

2008-06-10 @ 19:14:08
Postat av: GossipGirl

Till "Jag är anonym"!



Lilla gumman, för det första känner inte du mig och vet omöjligt hur jag är. Dessutom är det min blogg så jag har rätt att skriva precis vad jag vill, gillar du det inte så kan du dra.



För det andra så är jag väldigt duktig på att skriva ska jag be att få tala om, och vet en hel del om publicering och har en väldigt stor chans att lyckas, och jag vet att jag kommer att göra det. Den blir färdig kan jag glädja dig med. Och varför talar du så illa om mig och mina intressen? Du kan säkert inte skriva hälften så bra som mig så du borde istället skaffa dig ett nöje och sluta spela överlägsen mot andra. Jag startade den här bloggen för att ge stöd åt andra unga flickor som behöver något att göra och vill kunna ställa seriösa frågor, så du ska bara vara tyst och skärpa dig. Passar det inte, så dra. Du borde dra lärdom av det här istället. Med vänliga sommarhälsningar GossipGirl! P.S I don't care about what they wright about me, as long as they spell my name right. D.S XOXO// GossipGirl

2008-06-12 @ 18:02:47
URL: http://gossipsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0